2015. január 18., vasárnap

Zöldségek jénaiban

Maradt egy kis pecsenye levem az előző napi csirkecombból (ITT), és úgy gondoltam felhasználom a hűtőben található zöldségek tuningolására. Különösen a csicsókáért aggódtam, ami már erősen megérett az elkészítésre, úgyhogy rögtönöztem egy nagyon egyszerű fogást, ami  egyszerűen isteni lett!!! :)

Hozzávalók:

- salottahagyma
- picike csiperke gomba
- csicsóka
- só/bors/fűszerek

A gombát megmostam, és miután direkt picikéket választottam, egyben bedobtam őket a jénai edénybe.  A csicsókát is megmostam, és megpucoltam a héjától (mint egy krumplit, csak macerásabb a görcsök miatt), méretétől függően félbe-negyedbe vágtam. A hagymát megpucoltam, és félbe vágva dobtam a zöldségekhez. A megmarad pecsenyelevet ráöntöttem, még egy kis olasz fűszerkeveréket adtam hozzá (friss kakukkfű és rozmaring is került rá, az éppen volt itthon) és sót, valamint frissen őrölt tarka borsot. Az egész - fedő alatt - bement a sütőbe 180 fokra, és kb. fél óra után vettem ki. Tökéletes lett. Nyamm! Ilyet máskor is csinálok... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése